Образи в ілюстрації — це не застиглі в плоскому просторі картинки.
Це історія, яку зашифровує ілюстратор і розшифровує глядач. І чим цікавішою
буде ця історія, чим більше в ній буде загадки, драми, гумору та напруги, тим
краще.
Як це відбувається, та як «читати» ілюстрації дізналися сьогодні учні учні 3-4х класів Львівського ліцею Бериславського району в Херсонській області під час медіа уроку «Казкова подорож у світ ілюстрації» підготовленого медіа-центром Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чаки.
Ілюстрація — це «текст». «Текст», який читає глядач, ще один вид передачі інформації. Досліджуючи та працюючи з ілюстраціями під час заходу, учні дізналися, як ілюстрація передає інформацію, або доповнює її.
Велику увагу під час медіа уроку було проявлено до тих чарівників, що створюють ілюстрації. Адже ілюстратор — це оповідач, він розповідає свої чи чужі історії за допомогою візуальної мови. Хоча глядач не завжди може правильно інтерпретувати історію автора, у цьому немає нічого поганого. Вільне трактування може призвести до нових відкриттів.
Чим цікавіша історія у зображенні, тим воно успішніше — людина любить слухати історії. Тому ілюстраторам так важливо навчитися працювати з наративом, тобто оповіданням. Учні також спробували створити свою історію відтворюючи текст вже за створеною ілюстрацією.
Підводячи підсумки заняття, діти з впевненістю могли дати відповідь на запитання, навіщо потрібні ілюстрації. Адже саме вони допомагають читачеві підключити свою уяву, ввести в опис подій якісь образи, які допоможуть надалі глибше зрозуміти авторський задум, сформувати своє ставлення до події або проблеми.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.