У світі, яким керує інформація, дитина мусить вміти її критично оцінювати, знати, яким джерелам можна довіряти, що таке фейкові новини та як захиститися від маніпуляцій, особливо у воєнний час, коли російська пропаганда та фейкові новини оточують дитину в медійному просторі. Саме таке завдання ставить перед собою НУШ, відповідно до вимог якої учні мають набути навичок, пов’язаних із медіапродуктами. Як правильно інтегрувати медіаосвіту в освітній процес, які інструменти для цього задіяти розглядали на онлайн-семінарі «Медіаграмотність учителя мистецтва: теоретичні та практичні аспекти» КВНЗ "Академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради в партнерстві з КЗ "Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради.
Інтегрована в школу, медіаосвіта допомагає школярам критично мислити, вчитися шукати й перевіряти інформацію, аналізувати медіаповідомлення і самостійно створювати такі медіапродукти.
Більше ігор та практичних вправ для розвитку медіакомпетентності формують медіаграмотного учня, захищеного від потенційно шкідливих ефектів медіа. У сучасному світі традиційні та інтернет-медіа потужно й суперечливо впливають на суспільну думку, освіту, спричинюють зниження в суспільстві імунітету до соціально шкідливих інформаційних впливів, тому перш за все на сторожі медіакомпетентності учня стоять вчителі, які завжди в тренді та готові підвищувати свій рівень медіаграмотності.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.