Ілюстрація – це перш за все медіа контент, який повинен бути корисним або ж
цікавим, але це завжди актуальна інформація. Це один з перших візуальних
контентів, з яким знайомиться дитина. Картинки ми використовуємо, щоб передати
головну ідею або ж підкреслити якісь цікаві деталі. Як відбувається "дешифрування" зображення,
які вміння та навички для цього потрібні, розглянули сьогодні під час онлайн зустрічі учні 3-4х класів Іванівського
ліцею №1, Іванівської селищної ради Херсонської області.
Переглядаючи книжки, читач спочатку помічає зображення (адже його легше зчитувати), а потім вже текст. Тому ілюстрація впливає на те, чи взагалі читач прочитає історію. Сьгодні учні познайомилися не лише з історією виникнення ілюстрації, а й з її видами та методами створення. Уявили себе в ролі справжніх ілюстраторів та запропонували свої варіанти малюнків до відомого твору сучасного українського дитячого письменника Івана Андрусяка.
А ще навпаки - за допомогою малюнка спробували написати спільну історію та продовжили наповнювати діалоги запропонованого коміксу.
Ілюстрація — мабуть, найкращий спосіб доповнити текстову інформацію. Вона допомагає не тільки краще зрозуміти думку автора тексту, а й розвиває критичне мислення та вміння виокремлювати необхідну інформацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.