Модель суспільного мовлення є альтернативною як до державної, так і до приватної форми власності і має слугувати розвиткові людини, суспільства, бути противагою маніпуляціям та пропаганді комерційних та державних ЗМІ. Яким є суспільне мовлення сьогодні, вивчали на черговому засіданні медіаклубу його учасники.
Медіа мають різні форми власності: можуть бути приватними (комерційними), державними або комунальними, суспільними. Аналізуючи українські медіа, учасники визначили, що більшість із них продають інформацію і розваги своїм аудиторіям. За допомогою чого всі медіа маніпулюють аудиторіями.
Розглядаючи під час практичної роботи «Шанси стати новиною» різні моделі новин, учнями були виділені основні фактори маніпуляції в новинах. Розглянули теорію «порядку денного», яка полягає в тому, що новини сконструйовані, відредаговані.
Найактивнішими учасниками сьогоднішнього засідання клубу були учні ЗНЗ №: 6,11,14,27,47.
Найактивнішими учасниками сьогоднішнього засідання клубу були учні ЗНЗ №: 6,11,14,27,47.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.