Кожного дня, коли ми вмикаємо телевізор, читаємо новини,
розглядаємо нове графіті на стіні будинку, слухаємо радіо, отримуємо текстові
повідомлення та телефонні дзвінки, проходимо повз зовнішню рекламу,
ознайомлюємося з етикетками на товарах тощо, ми опиняємося в центрі
інформаційного потоку.
Під час сьогоднішнього засідання клубу ми вивчали різноманітні
канали комунікації, через які передається і отримується інформація в
суспільстві. Це книги, періодика, радіо, телебачення, кінематограф, Інтернет,
планшети, мобільні пристрої, відео- та комп’ютерні ігри, музичні записи,
білборди та інші типи реклами, слова або зображення на одязі, інформація в
магазинах або на стадіонах, упакуванні товарів, постери, флаєри тощо.
Але, ще важливіше, як ми сприймаємо її, за допомогою наших
відчутів, особистого досвіду, власних стереотипів нами і маніпулюють.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.