Зараз, практично вся інформація безкоштовна, та більшість соціальних мереж створили свій тип бізнесу, що несе для них прибуток. Це продаж психологічних портретів користувачів, які створюються на аналізі кликів та лайків.
Сьогодні під час засідання клубу учні аналізували свої профілі та складали психотипи, об’єднуючи себе в групи за інтересами.
І вже маючи готові психотипи виконували вправу «власник медіа», пропонували користувачу свої послуги опираючись на зібрану інформацію.
Під час захисту своїх проектів, учасники клубу додатково переконалися, як легко і влучно можна маніпулювати користувачами за для своїх цілей. Найактивнішими учасниками клубного засідання сьогодні були учні ЗНЗ №: 3,6,27,37.
Під час захисту своїх проектів, учасники клубу додатково переконалися, як легко і влучно можна маніпулювати користувачами за для своїх цілей. Найактивнішими учасниками клубного засідання сьогодні були учні ЗНЗ №: 3,6,27,37.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.