пʼятницю, 12 квітня 2024 р.

Медіаграмотне покоління

Уміння мислити критично – головна навичка сьогодення кожної людини. Знаходити інформацію, правильно споживати та розуміти медіа-меседж в цілому – це ті необхідні та мінімальні вміння, які потрібні кожному маленькому українцю. Як передається інформація, види та шляхи її передачі розглянули сьогодні під час онлайн зустрічі учні 3В класу Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №54.
Юні користувачі Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки перенеслися до періоду первісного суспільства та дізналися про виникнення мови та шляхи її передачі. Мандруючи по різним періодам розвитку людства в ігровій формі освоювали навички медіа грамотності та розвивали своє критичне мислення.
Однією із зупинок в маршрутному листі медіа-навігатора є «Інтерв'ю з книжкою». Під час цієї зупинки діти ознайомилися та дослідили передачу інформації через текст на прикладі історії виникнення книги, закріпивши свої знання інтерактивним завданням «Послання від предків».
Ну і звичайно не могли не спробувати себе в ролі журналістів, створюючи нові заголовки до відомих українських казок.
Кожен етап роботи передбачає роботу школярів із медіапродуктами. Учні працювали із готовими медіатекстами, де вони мали лише висловлювати власні думки та почуття про прослуханий, побачений чи прочитай медіатекст, вчилися визначати головну ідею та мету того чи іншого медіатексту. Серед готових медіапродуктів діти використовували: тексти, ілюстрації, відео, а попереду на них чекають мультфільми, відеофільми та комікси.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.