пʼятниця, 19 лютого 2021 р.

Психологічні маніпуляції в рекламі

При створені реклами використовується велика кількість різноманітних маніпуляцій. На засіданнях медіаклубу учасниками було розглянуто більшість із них. Сьогодні увагу було приділено найефективнішому серед різновидів соціального впливу – психологічній маніпуляції, прихованому управлінню людьми та їх поведінкою, прихована пропаганда.

Для створення реклами сьогодні використовують новітні технології та матеріали. Буквально вся реклама готується професійними рекламними відділами, агентствами, дизайнерами. Перед тим як створити рекламу, потрібно зробити концепцію і дизайн реклами. Виробництво реклами починається з визначення типу пропаганди.
Спочатку пропаганда не мала чіткого злого або доброго наміру, це був спосіб що дозволяє донести якусь ідею до якомога більшої кількості людей, використовуючи при цьому самі прості та ефективні методи.
Її спрямованість вже залежала від цілей самого пропагандиста.
Можна виділити основні п'ять ключових принципів інформаційної та психологічної маніпуляції, які ми розглянемо на наступній зустрічі медіаклубу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.