пʼятниця, 27 жовтня 2017 р.

Стереотипізація у мас-медіа



«Стереотипізація у мас-медіа» тема сьогоднішнього засідання є досить серйозною та актуальною для сучасності адже це -  процес формування засобами масової інформації  хибних уявлень про соціальні явища, патерни поведінки людей і про навколишній світ загалом; приписування певним суб’єктам або явищам тих властивостей, якими вони не володіють насправді, з метою їх подальшого транслювання через канали комунікації. 
Консервативність та емоційно­-оцінна спрямованість стереотипів можуть стати причиною посилення медійного впливу на масову свідомість. Одночасно, зважена медіаполітика і правильна організація комунікаційних процесів здатні оптимізувати оцінну діяльність масової аудиторії стосовно важливих соціальних об’єктів. Тема стереотипізації у вітчизняній і закордонній науці є дотичною до багатьох гуманітарних проблем, таких, як: маніпулювання свідомістю, конструювання реалій у мас-медіа, каталізація фобій, активізація мови ворожнечі.
Для прикладу такої стериотипізації ми розглянули стереотипи про Україну в голівудському кінематографі. Ми ніколи не зізнаємося собі в тому, що часто лінуємося думати. Зрідка визнаємо, що помилилися, що недосконалі чи чогось не знаємо, бо так влаштована наша психологія.
 Часто, аби зробити вірний, на нашу думку, висновок достатньо одного реального факту. Наприклад, дівчина за кермом – нікудишній водій. Хлопець, який багато качається в тренажерці, – не надто розумний. А друг, спізнившись одного разу, матиме славу не пунктуального.
 Ці люди вже не викликають довіри, правда? А все тому, що в моменти таких швидких узагальнень нами керують стереотипи. Хочеться відмітити, що при виконанні практичних завдань більш активно себе проявили школи № 11,26,34,48,56.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.