«Стереотипізація у мас-медіа» тема сьогоднішнього
засідання є досить серйозною та актуальною для сучасності адже це - процес формування засобами масової інформації
хибних уявлень про соціальні явища,
патерни поведінки людей і про навколишній світ загалом; приписування певним
суб’єктам або явищам тих властивостей, якими вони не володіють насправді, з
метою їх подальшого транслювання через канали комунікації.
Часто, аби зробити вірний, на нашу думку, висновок достатньо одного
реального факту. Наприклад, дівчина за кермом – нікудишній водій. Хлопець, який
багато качається в тренажерці, – не надто розумний. А друг, спізнившись одного
разу, матиме славу не пунктуального.
Ці люди вже не викликають довіри, правда?
А все тому, що в моменти таких швидких узагальнень нами керують стереотипи. Хочеться відмітити, що при виконанні практичних завдань більш активно себе проявили школи № 11,26,34,48,56.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.