середа, 23 листопада 2016 р.

Жанри в арсеналі сучасної веб-журналістики.



Учасники медіа-клубу продовжують свою роботу, вивчаючи жанри сучасної веб-журналістики та її інформаційні різновиди. На даному засіданні клубу були розглянуті більшість різновидів  журналістики.


 Особливу увагу приділили таким видам, як замітка та репортаж, їхнім відмінностям та змісту. Адже на наступному засіданні клубу його учасники представлятимуть свої власні репортажі про події в їхніх навчальних закладах. Тож чекайте цікавих новинок від юних журналістів!

пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Що таке веб-журналістика?



На це питання допомагала відповісти учасникам медіа-клубу Надія Звягінцева завідуюча віділом бібліотечного прогнозування та іновації херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.  Адже під час чергового засідання клубу учні опрацьовували тему: «Жанри веб-журналістики. Інформаційні різновиди. Аналітична кореспонденція».


 Одним з практичних завдань в роботі учасників було написати інформаційне повідомлення про роботу учнівського самоврядування. Ось перші проби пера.


І як вже склалося за традицією нашого блогу, ми продовжуємо знайомитися з учасниками клубу розглядаючи їхні резюме та анкети.

середа, 9 листопада 2016 р.

Практична медіаосвіта



Що таке медіаграмотність, чому вона так важлива для сучасного користувача і на що потрібно звернути увагу в першу чегу? На всі ці запитання шукали відповідь учаснтки медіаклубу на черговому засіданні присвяченому темі медіаграмотності та медіаосвіті.




Також продовжили роботу за грою «Медіазнайка» використовуючи на практиці деякі сподобавшіся прийоми .


 Підводячи підсумки заняття, учасники клубу охарактеризували  медіаграмотність –  як життєво необхідну навичку, якою має володіти кожна особистість, яка спілкується  з медіа.

 Ну і звичайно до вашої уваги представлені перші обіцяні резюме учасників клубу.


 

середа, 2 листопада 2016 р.

Будь медіаграмотним!




Саме під таким закликом проходило чергове засідання медіаклубу « Natuse Vincere » (Народжений перемагати) або скорочено «NaVi». 
 Інформаційна революція та глобалізація зробили наше сприйняття світу значною мірою залежним відтого, як його подають медіа. Саме тому актуальною темою нашого заняття була  медіаграмотність. Дітям важливо знати та правельно працювати з медіаресурсами, так як останні на неналежному рівні  превіряють  подані матеріали, вони містять елементи маніпуляцій та підтасувань. У цих умовах медіаосвіта – шлях до того, щоб людина дістала змогу самозахиститися від недобросовісної медіаінформації.


Вберегти себе від такої інформації, перевірити свої сили та знання, учасники клубу спробували під час гри «Медіазнайко», що містила в собі девять тем  засобів масової інформації.
Робота проходила в групах за обраними темами, після чого учасники продемонстрували результати своїх напрацьовок у вигляді міні-презентацій.


Не можна також було не згадати про навички безпечного інтернету та нетикет. Згадуючи правила безпечної поведінки в інтернеті учасники виконували вправу по колу «Я в Інтернеті».



Перевірити та закріпити отримані знання та навички,  уасники  змогли, виконавши завдання для своїх  навчальних закладів готуючись до місячника екології. Вони складали електронні рекомендаційні списки з екологічного виховання за двома категоріями, для учнів 1-4кл та 5-8кл. 



А ще на сьогоднішньому засіданні клубу розпочалися самопрезентації учасників, представлення свого резюме для обрання президента та віцепризедента медіаклубу. Перші виступи та презентації учасників будуть опубліковані пізніше на блозі нашого клубу. Так що знайомтесь з кандидатами, вивчаючи їхні резюме.