Сучасне
медіа заповнене текстовими повідомленнями, додатками, соціальними медіа,
іграми, і так далі, що ми забуваємо, якими важливими – і впливовими – є телевізійні шоу та фільми.
Сьогодні на черговій зустрічі медіаклубу розпочали розгляд великої та важливої
теми в медіаграмотності «Мова кіно».
Людство,
а зокрема діти все ще споживає вилику кількість кінофільмів, в тому числі і
анімації. Повідомлення, що звідти надходять, мають величезний вплив на їхнє ставлення та
поведінку.
Сьогодні учасниками клубу було виділено
основний контент, що приваблює дітей. Ця тематика надзвичайно зацікавила всіх,
що призвело до її обговорення з точки зору критичного мислення. Був розглянутий
маркетинг фільмів та телебачення загалом. Досліджено, як студії використовують
різні методи, включаючи вірусні відео, виступи знаменитостей на ток-шоу,
онлайн-вікторини та тизери, щоб просувати свій контент. Найактивнішими під час
роботи були учні із ЗЗСО № 3, 26, 27, 56.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.