середу, 22 січня 2020 р.

Мова кіно

Сучасне медіа заповнене текстовими повідомленнями, додатками, соціальними медіа, іграми, і так далі, що ми забуваємо, якими важливими –  і впливовими – є телевізійні шоу та фільми. Сьогодні на черговій зустрічі медіаклубу розпочали розгляд великої та важливої теми в медіаграмотності «Мова кіно».

Людство, а зокрема діти все ще споживає вилику кількість кінофільмів, в тому числі і анімації. Повідомлення, що звідти надходять,  мають величезний вплив на їхнє ставлення та поведінку.
Сьогодні учасниками клубу було виділено основний контент, що приваблює дітей. Ця тематика надзвичайно зацікавила всіх, що призвело до її обговорення з точки зору критичного мислення. Був розглянутий маркетинг фільмів та телебачення загалом. Досліджено, як студії використовують різні методи, включаючи вірусні відео, виступи знаменитостей на ток-шоу, онлайн-вікторини та тизери, щоб просувати свій контент. Найактивнішими під час роботи були учні із ЗЗСО № 3, 26, 27, 56.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.