Робота в клубі завжди різноманітна, проводяться всілякі семінари, курси, конференції та майстер-класи на різні теми з медіаграмотності. З’являються і набирають популярність і різні нетрадиційні форми навчання. Однією з таких форм є воркшоп.
Воркшоп — це колективне навчальний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі динамічної групової роботи. У чому ж відмінність воркшопу від семінару, тренінгу та інших, уже звичних для нас, форм навчання?
Тому під час сьогоднішнього заходу, проведеного спільно з центром "Вікно в Америкудля майбутніх лідерів" в рамках реалізації проекту з медіаграмотності, підтриманого грантом IREX, учасники клубу визначили чотири ключових напрямки для розвитку медіаграмотності. Застосували навички критичного мислення у визначенні стереотипів та перевірили себе на знання типів маніпуляції в різних видах медіа.
Найактивнішими були учні з ЗНЗ№: 1; 11; 20; 26; 27; 28; 31; 41; 50; 56.
Воркшоп — це колективне навчальний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі динамічної групової роботи. У чому ж відмінність воркшопу від семінару, тренінгу та інших, уже звичних для нас, форм навчання?
- Воркшоп — це завжди колективна робота.
- Акцент в освітньому процесі робиться на самостійне навчання групи.
- У воркшопі немає слухачів і спостерігачів.
- Він завжди ґрунтується на активному залученні та взаємодії всіх його учасників.
- Учасники воркшопу самі визначають його цілі і несуть відповідальність за весь навчальний процес.
- Оптимальна атмосфера та умови для процесу навчання створюється ефектом групової динаміки.
- Головна мета воркшопу — це отримання індивідуального вирішення конкретних завдань кожного його учасника.
- Роль ведучого в воркшопі істотно менша, ніж роль його учасників, і обмежується виконанням функцій модератора.
- Воркшоп увазі мінімум або навіть повна відсутність теорії і будь-який «вступної» інформації і максимум практики.
- Після завершення воркшопу кожен учасник повинен отримати той результат, який був запланований ним на самому початку.
- Результативність воркшопу визначається внеском кожного з його учасників.
- Учасники самі задають тему і цілі воркшопу, організовують процес навчання і задають темп роботи.
- Процес навчання заснований на особистих переживаннях і отриманому досвіді кожного з учасників
Тому під час сьогоднішнього заходу, проведеного спільно з центром "Вікно в Америкудля майбутніх лідерів" в рамках реалізації проекту з медіаграмотності, підтриманого грантом IREX, учасники клубу визначили чотири ключових напрямки для розвитку медіаграмотності. Застосували навички критичного мислення у визначенні стереотипів та перевірили себе на знання типів маніпуляції в різних видах медіа.
Найактивнішими були учні з ЗНЗ№: 1; 11; 20; 26; 27; 28; 31; 41; 50; 56.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.