середа, 13 березня 2019 р.

Воркшоп

Робота в клубі завжди різноманітна, проводяться всілякі семінари, курси, конференції та майстер-класи на різні теми з медіаграмотності. З’являються і набирають популярність і різні нетрадиційні форми навчання. Однією з таких форм є воркшоп.
Воркшоп — це колективне навчальний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі динамічної групової роботи. У чому ж відмінність воркшопу від семінару, тренінгу та інших, уже звичних для нас, форм навчання?

  • Воркшоп — це завжди колективна робота.
  • Акцент в освітньому процесі робиться на самостійне навчання групи.
  • У воркшопі немає слухачів і спостерігачів.
  • Він завжди ґрунтується на активному залученні та взаємодії всіх його учасників.
  • Учасники воркшопу самі визначають його цілі і несуть відповідальність за весь навчальний процес.
  •  Оптимальна атмосфера та умови для процесу навчання створюється ефектом групової динаміки.
  • Головна мета воркшопу — це отримання індивідуального вирішення конкретних завдань кожного його учасника.
  • Роль ведучого в воркшопі істотно менша, ніж роль його учасників, і обмежується виконанням функцій модератора.
  • Воркшоп увазі мінімум або навіть повна відсутність теорії і будь-який «вступної» інформації і максимум практики.
  • Після завершення воркшопу кожен учасник повинен отримати той результат, який був запланований ним на самому початку.
  • Результативність воркшопу визначається внеском кожного з його учасників.
  • Учасники самі задають тему і цілі воркшопу, організовують процес навчання і задають темп роботи.
  • Процес навчання заснований на особистих переживаннях і отриманому досвіді кожного з учасників

Тому під час сьогоднішнього заходу, проведеного спільно з центром "Вікно в Америкудля майбутніх лідерів" в рамках реалізації проекту з медіаграмотності, підтриманого грантом IREX, учасники клубу визначили чотири ключових напрямки для розвитку медіаграмотності. Застосували навички критичного мислення у визначенні стереотипів та перевірили себе на знання типів маніпуляції в різних видах медіа.
Найактивнішими були учні з ЗНЗ№: 1; 11; 20; 26; 27; 28; 31; 41; 50; 56.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.