вівторок, 20 лютого 2018 р.

Історія та роль реклами у сучасному суспільстві



Життя сучасного суспільства вже неможливо уявити без реклами. Реклама є динамічною сферою людської діяльності, що швидко трансформується. Уже багато століть вона є постійною супутницею людини і змінюється разом із нею. 
Характер реклами, її зміст і форма зазнали кардинальних метаморфоз одночасно з розвитком продуктивних сил суспільства, зміною соціально-економічних формацій. Роль реклами в сучасному суспільстві вже давно не обмежується ані рамками комерцій­них комунікацій, ані навіть усієї ринковою діяльністю. Значен­ня реклами зростає практично в усіх галузях економіки та гро­мадського життя. Не можна також не відзначити її значну ідео­логічну, освітню, психологічну й естетичну роль.
На сьогоднішньому засіданні клубу, за допомогою інтерактивних завдань діти аналізували типи та фактори впливу реклами на суспільство в цілому і на окремих людей. Та розділяли їх на групи:
економічну (реклама стимулює зростання продажів, а значить, і торгівлю: при зростанні виробництва знижуються витрати і зростає прибуток, що інвестується в нове обладнання та робочі місця; пропонуючи нові товари, реклама просуває на ринок якісну продукцію);
комунікативну (реклама інформує людей про нові товари, фірмах і дозволяє їм удосконалювати своє життя; інформаційне значення реклами залишається головним для більшості споживачів, пропонуючи на вибір продукцію, скорочує час на її пошук);
соціальну (реклама служить однією з рушійних сил, які сприяють підвищенню рівня життя, розвитку вільного підприємництва: реклама допомагає проведенню широких громадських кампаній, привертає увагу до соціально значущих проблем, приносячи дохід засобам масової інформації, сприяє розвитку громадської, незалежною, вільною їх частини, яка існує без державної підтримки)
Важко переоцінити суспільну роль реклами. Реклама кожного дня масовано впливає на абсолютну більшість мешканців розвинених країн. Щоденний вплив реклами на мільярди потенційних споживачів сприяє формуванню не тільки купівельних переваг. Реклама стає частиною соціального середовища, що бере участь у становленні певних стандартів мислення й соціальної поведінки різних верств населення в кожній країні та в усьому світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.