Так про рекламу в медіаклубі ми говорили вже багато раз. Ми вивчили історію реклами, види та форми реклами.
Але сьогодні ми застосовували свої уміння та знання, ми характеризували особливості рекламної продукції та розрізняли її види. Для тренінгу ми використовували матеріали з інших тренінгів проведених на заняттях в школі медіаграмотності для працівників бібліотек закладів ЗСО м. Херсон. Ми працювали над практичними роботами шкільних бібліотекарів, аналізували їх та розбирали на основні складові які були використанні при створенні робіт.
Основну увагу зосередили на тексті реклами. Адже текст в рекламі виконує дві функції: мовну (передання змісту) і художню (елемент композиції). Неприйнятно коли зовсім нема тексту в рекламі. Слово уточнює і доповнює сенс зображення.
Крім того члени медіаклубу отримали і домашнє завдання, навести приклади контрреклами та антиреклами.Найактивнішими сьогодні були учні з ЗНЗ№: 3,6,26,56.
Але сьогодні ми застосовували свої уміння та знання, ми характеризували особливості рекламної продукції та розрізняли її види. Для тренінгу ми використовували матеріали з інших тренінгів проведених на заняттях в школі медіаграмотності для працівників бібліотек закладів ЗСО м. Херсон. Ми працювали над практичними роботами шкільних бібліотекарів, аналізували їх та розбирали на основні складові які були використанні при створенні робіт.
Основну увагу зосередили на тексті реклами. Адже текст в рекламі виконує дві функції: мовну (передання змісту) і художню (елемент композиції). Неприйнятно коли зовсім нема тексту в рекламі. Слово уточнює і доповнює сенс зображення.
Крім того члени медіаклубу отримали і домашнє завдання, навести приклади контрреклами та антиреклами.Найактивнішими сьогодні були учні з ЗНЗ№: 3,6,26,56.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.