неділю, 29 жовтня 2017 р.

Завдання №5



Привіт!
Сьогодні неділя, тож лист короткий. І відразу приступаємо до справи.
Завдання №5
Як і обіцяли ти сьогодні одягаєш чорний головний убір, а ще мантію та береш до рук молоток. Вгадав/ла хто ти? Вірно! Ти – суддя.
Твоє завдання винести вердикт одному з матеріалів нижче. Ти маєш визначити, скільки в ньому фактів, а скільки думок, суджень й упереджень. Будь уважним і прискіпливим, адже твоє рішення впливає на подальшу кар’єру. Якщо помилишся – тебе можуть люструвати чи посадити до в’язниці (звісно, не в буквальному розумінні).
Головний документ, що допоможе прийняти збалансоване рішення, – матеріал-шпаргалка «Факти, думки, судження та упередження: де межі?». А ще згодиться вчорашній досвід з вправою «Шість капелюхів».
Засідання розпочато!
1. Обери справу, яку будеш розглядати. Це – один із наступних журналістських матеріалів.
  • 2. Більше факів чи думок? Визначити, з чого переважно складається матеріал. Не забудь доповнити свій вердикт аргументами, тобто прикладами фактів і думок з обраного тексту. Не дозволь емоціям і власним баченням проблеми взяти верх над остаточним результатом. Ти – мегафахівець!

    3. Час оголошувати вердикт. Для цього зробити пост (в Фейсбуці, Інстраграмі, блозі чи сайті) з хештегом #MediaIQ7x5, в якому:
  • дай посилання на матеріал, який оцінював;
  • поясни, чого в ньому більше – фактів чи думок;
  • обґрунтуй своє рішення та наведи приклади з тексту;
поділися враженнями від суддівської ролі: що сподобалося, що було найважчим?
Все – вердикт винесено! Пора відпочивати. ГО святкувати завершення тижня!
Але, на всякий, мантію далеко не відкладай. Завтра продовжимо нею користуватися :)
Команда проекту Media IQ
Відповідь:
 Пропаганда асоціюється у нас з чимось негативним.
Проте, фактично це – навіювання, поширення поглядів чи ідей з конкретною метою.
 Насправді пропаганда буває різною: вона може мати позитивну мету (попередити про небезпеку куріння) або негативні наміри (замилити очі на ситуацію).
 Але завжди незнання її проявів призводить до необдуманих рішень.
Знайомся з нашою інфографікою про найпоширеніші типи пропаганди, в рекламі, для просування ідей, продажу товарів і послуг.
Читай, став лайк, роби репост і тебе ніколи не введуть в оману рекламісти й маркетологи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за ваш коментар! Він буде опублікований після схвалення модератором.